Direktlänk till inlägg 6 oktober 2011

Drama för oss vuxna!

Av Anneli Norell - 6 oktober 2011 11:00



NU är det kanske dax för dig att ta ut svängarna lite?


"out of box träning"

  

Sex tisdagar med början den 6/12

första gången garatis!!


  • Gestaltning
  • Improvisation
  • forumspel



Vi använder oss av aktuella ämnen som ger oss chansen att förbereda oss bättre inför situationer i livet.

Jag är utbildad forumspels ledare (joker) och har erfarenhet från gruppcoaching med arbetslag och i hårda skolmiljöer. Forumspel är en interaktiv metod men kräver inga förkunskaper. Man tar upp generella problem och åsikter i en trygg grupp. Rollspelet har en central roll.

Det är gruppen som bestämmer vilka ämnen som är aktuella just för dagen. Ett exempel kan vara "Hur ser vi på ledarskap i dag och förr" "vart tog kyrkan vägen, behöver vi den?" "Ska vuxna vara kompisar med barnen?"

Ge dig själv chansen till personalig utveckling. Man bliraldrig fullärd.


Om du vill veta mer om forumspel goggla eller läs mer under min presentation

Anneli

Vi kommer att hålla till i Rosa Husets danssal.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Norell - 11 januari 2012 12:05


      VID NÄSTA FULLMÅNE... kommer jag att ha en kulningskväll uppe i Brudsilder. Onsdag den 8/2 kl 18.00 samlas vi på KAJEN Mora för gemensam bilfärd till vargriket och Våmhusskogen(ca 30 min) Kursens innehåll: Kulning i fackelljus oc...

Av Anneli Norell - 5 maj 2011 15:53

     "Våga prata inför andra" i tre etapper.   1:a  träffen enskilt med mig (1,5 tim) 2:a  träffen i par, för att träna inför varandra (2 tim) 3:e  träffen för en mindre grupp på en mindre scen. (ca 2 tim)   RING SÅ FORT SOM MÖJ...

Av Anneli Norell - 18 april 2011 08:52

Ibland sammarbetar jag med Smidgården i Fryksås i Orsa. Gå gärna in på deras hemsidag och kolla vad som är på gång. smidgarden.se ...

Av Anneli Norell - 3 januari 2011 14:12


Coaching vad är det?   Nu startar jag upp samtals coaching för alla sorters människor som vill tänka och handla på ett annorlunda sätt. Vi jobbar med valda sanningar, värderingar, visioner och passioner, mål och målarbete, strategier och in...

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Har du frågor till mig?

13 besvarade frågor

In English

bildarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards