Direktlänk till inlägg 3 januari 2011

Coaching vad är det?

Av Anneli Norell - 3 januari 2011 14:12

Coaching vad är det?


 

Nu startar jag upp samtals coaching för alla sorters människor som vill tänka och handla på ett annorlunda sätt.

Vi jobbar med valda sanningar, värderingar, visioner och passioner, mål och målarbete, strategier och integrera delar, våra skuggsidor, ankring, fobier och olika beroenden. Enligt NLP:grunder 

 


580:- /tim   

(ink moms) Jag har F-skatt

maila eller ring mig så får du mer info direkt i din mail.

målgrupp: vuxna

 

GÅ IN PÅ GÄSTBOKEN OCH LÄS VAD MINA KLIENTER TYCKER!

 

Ledare: Anneli Norell Coachutbildad enligt ICC:s riktlinjer på Yodaskolan i Östersund, ART (aggession replaisment training) Handledare i Forumspel och Rainbow, utbildad av Katrin Byreus. Jobbar sedan tio år som handledande dramapedagog med social inriktning mot skolan.

Ställ frågor eller anmäl dig på 070 6018722 el

 annelinorell@hotmail.com


  

Bilden är tagen från ett program för att "skapa god stämmning på jobbet"

Välkommna Anneli

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Norell - 11 januari 2012 12:05


      VID NÄSTA FULLMÅNE... kommer jag att ha en kulningskväll uppe i Brudsilder. Onsdag den 8/2 kl 18.00 samlas vi på KAJEN Mora för gemensam bilfärd till vargriket och Våmhusskogen(ca 30 min) Kursens innehåll: Kulning i fackelljus oc...

Av Anneli Norell - 6 oktober 2011 11:00

    NU är det kanske dax för dig att ta ut svängarna lite? "out of box träning"    Sex tisdagar med början den 6/12 första gången garatis!!   Gestaltning Improvisation forumspel Vi använder oss av aktuella ämnen som g...

Av Anneli Norell - 5 maj 2011 15:53

     "Våga prata inför andra" i tre etapper.   1:a  träffen enskilt med mig (1,5 tim) 2:a  träffen i par, för att träna inför varandra (2 tim) 3:e  träffen för en mindre grupp på en mindre scen. (ca 2 tim)   RING SÅ FORT SOM MÖJ...

Av Anneli Norell - 18 april 2011 08:52

Ibland sammarbetar jag med Smidgården i Fryksås i Orsa. Gå gärna in på deras hemsidag och kolla vad som är på gång. smidgarden.se ...

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Har du frågor till mig?

13 besvarade frågor

In English

bildarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards